Perşembe, Temmuz 1

sebepler ve sonuçlar üzerinde düşünmek

Bazılarının adalet duygusu epeyce körelmiş anlaşılan.Akıl, vicdan ve iz'an sahibi olmak büyük erdem artık.İnsanları sevmek ve nefret etmek konusundaki tutarsızlığı beni fazlasıyla rahatsız ediyor.Biliyorum belki bende bazıları için aynı refleksle hareket ediyorum.
Fakat kişisel değil bu öfkem.
Öfkemin derinliği beni adaletsizliğe sevketmedi hiçbir zaman.
Müminlere şefkat ve sevgiyle yaklaşmak lazım evet ama geniş kitleleri temsil edenlerin vicdansızlığı ve yalnızca kendilerini düşünmeleri zorluyor beni.
Sebepler ve sonuçları birbirine karıştırmak kadar kötü bir yaklaşım olamaz.
Meselelere neresinden baktığımız çok önemli.
Zor bir dönemden geçiyoruz biliyorum.
Ama zorlukları daha da zorlaştıranları artık reddetmeninde zamanı geldi diye düşünüyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder