Perşembe, Mayıs 5

İnanmadan, başaramazsınız...


Bolu’dan İstanbul’a dönüş yolundayız.
Dostlarla sohbet ediyoruz yol boyunca.
Sabah Numan Kurtulmuş’tan dinlediğim “Medeniyet Siyaseti ve Gençlik” konuşmasının ayrıntıları üzerinde konuşuyoruz. Geçmişte yaşadıklarımız ve geleceğe ilişkin umutlarımızı tazeliyoruz. Güzel bir sohbet sürüp gidiyor yol boyunca.
Neredeyse 15 yıla dayanan dostluğumuz, birbirimizi anlamaya yetiyor aslında.
Hepimiz gerekçeleri farklı olsa da aynı endişelerle neler yapılması gerektiğini konuşuyoruz.
Bir ara dostlardan biri diyor ki; Yanlış anlamazsan bir şey soracağım sana.
- Buyur dostum diyorum.
- Seni tıpkı üniversite yıllarımızdaki gibi heyecanlı ve samimi görüyorum. Gerçekten inanıyorsun, gıpta ile bakıyorum sana. Numan Kurtulmuş’a ben de inanıyorum ve güveniyorum tabii ama senin durumun biraz daha farklı gibi dedi.
- Evet dedim. Benim durumum biraz daha farklı çünkü ben sizden daha fazla Numan Kurtulmuş’la birlikteyim. Daha yakın çalışma imkanımız oluyor ve daha fazla vakit geçiriyoruz birlikte dedim. Dolayısıyla daha yakından tanıdıkça, güvenim ve inancım daha yoğun.
- Bak dedim. Bugün Eyüp Sultan’da birlikteydik. Numan Kurtulmuş’un teslimiyetini ve samimiyetini orada bir kez daha müşahade ettim. İstikamet sahibi bir lidere bir kez daha şahit oldum orada dedim.

Sohbetimiz yol boyunca sürüp gitti.
Yaşadıklarımızı, şahitliklerimizi, endişelerimizi ve umutlarımızı paylaştık.
Çevrenizde konuşan ve şımaranlara aldırmayın dostlar.
Zorluklara ve horlamalara aldırmayın.
Önümüzde inanmış ve istikamet sahibi bir adam var: Numan Kurtulmuş.
TRT Haber’de yayınlanan programı mutlaka izleyin ve izletin herkese.
Bunca zorluğa ve engellemeye rağmen nasıl bir teslimiyetle yolda yürünmesi gerektiğini o zaman daha iyi anlayacaksınız.
Bütün bunları bir övgü olsun diye değil.
Bir vakıayı ortaya koymak için sizlerle paylaştım.
Birlikte yola çıktığınız lidere inanmaz ve güvenmezseniz o yolda yürümeyin zaten.
Ben Numan Kurtulmuş’a inanıyor ve güveniyorum.
Tıpkı yıllarca Erbakan Hoca’ya güvendiğim ve inandığım gibi.
Şimdi bizim için tek çıkış yolu var; Numan Kurtulmuş’la istikamet üzere olduğu sürece birlikte yol yürümek.
Ben böyle inandığım için buradayım.
Benim meselem bu.
Kalpleri en iyi bilen Allah’tır.

NOT: Birlikte yolculuk yaptığımız dostların isimlerini kendilerinden müsaade alarak yazmam gerektiğini düşündüğüm için bilerek yazmadım.Bolu’dan İstanbul’a dönüş yolundayız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder